♫ دنیــــــــــای موســـــــیقی ♫
♫ دنیــــــــــای موســـــــیقی ♫
موسیقی یک زبان بین المللی است برای ابراز احساسات آرزوهای نهفته و آشکار دلها

 

با سلام خدمت کاربران گرامی برای استفاده از امکانات وبلاگ عضو شوید .

برای عضویت اینجا کلیک کنید...

 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت8:08---27 تير 1391
سلام دوست عزیز.اگه دوست داری بیا تو سایتم تا لینکت کنم. راستی وبلاگت عالیه.من خودم هم ویلن میزنم.

پریسا
ساعت2:16---13 خرداد 1391
سلام مرسی بابت ایمیلی که دادی و منو مطلع کردی...خیلی خوش حال شدم خیلی....اپات حرف نداشت کارت عالی بود.ممنون.
بازم به من سر بزن


مهرگان
ساعت13:35---8 فروردين 1391
( با عضویت در وبلاگ هر هفته در قرعه کشی ما شرکت کنید ،جوایز عبارتند از کارت شارژ ایرانسل و همراه اول فقط کافیست هنگام عضویت در قسمت توضیحات کارت شارژ مورد نظر خود را اعلام کنید تا در آخر هر هفته رمز آن برایتان ارسال گردد )

اشتیاق
ساعت10:06---19 آبان 1390

سر بزن
يه مطلب زدم فوق العادست
قربونت


جلال-اشتیاق دل
ساعت13:31---5 آبان 1390
با تشکر از وب خوبت
وب منم موسیقی هستش
لینکت کردم
دوست داشتی لینکم کن


raha
ساعت17:11---1 مهر 1390
سلام دوست گلم بلاگ جالبی داری خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنی و عضو شی تا من خوشحال شم. منتظرتم بای تا های.
novel.loxblog.com
sahra248.mihanblog.com


admin
ساعت11:55---1 مهر 1390
با سلام و درود خدمت هموطن گرامي .
پيشنهاد ميکنم براي افزايش آمار وبلاگ طرفين ما ميتوانيم با هم تبادل بنر داشته باشيم .
و اگر مايل به تبادل هستيد لطفا به ما اطلاع رساني کنيد .
با تشکر مدير رسانه ي ايران موزيک .

آدرس اصلي وبلاگ www.01.iranmusic.loxblog.com
3آدرس فرعي سايت : www.01iranmusic.tk www.1iranmusic.tk www.2iranmusic.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ جمعه 1 مهر 1398برچسب:violin, توسط A Hasan Beigi